آجر نسوز در طراحی داخلی به سبک مدرن

امروزه طراحی و معماری نمای ساختمان ها، کار مشکل و پیچیده ای است، چرا که همواره ایجاد طرح‌های جدید نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد. در سال های اخیر در بسیاری از قسمت های جهان استفاده از آجر نسوز در طراحی داخلی ساختمان ها و منازل به سبک مدرن، بسیار پرطرفدار بوده است. آجرهای نسوز به دلیل سادگی، سهولت در به کار گیری و سبک بودن در زمان اجرا، برای استفاده در طراحی و معماری دکوراسیون داخلی ساختمان ها، بسیار مناسب و ایده آل می باشند. به کارگیری آجرنسوز نما به سبک مدرن، به فضای داخلی ساختمان ها جلوه ی منحصر به فرد و چشم نوازی می دهد، و ظاهری مجلل برای ساختمان یا منزلتان به ارمغان آورد.

انواع اجرهای نسوز در طراحی داخلی نمای ساختمان ها به سبک مدرن، با هدف ایجاد بناهای خاص، چشم نواز و ماندگار، توسط معماران و انبوه سازان به کار گرفته می شوند.

ویژگی عمده سبک مدرن در معماری داخلی، تکیه هر چه بیشتر بر کاربردی بودن نما و دوری از استفاده بیش از حد از متریال های تزئینی می باشد. به این دلیل که باید همه چیز بر مبنای نیاز طراحی و پیاده سازی شود، و مصالحی که صرفا جنبه زیبایی و تزئینی دارند، مورد استفاده قرار نگیرند. طراحی داخلی به سبک مدرن با بهره گیری از آجر نسوز و استفاده از تکنیک ها و سبک های متنوع برای بزرگ تر نشان دادن فضای آپارتمان ها و منازل، بسیار ایده آل می باشد.

با توجه به تنوع گسترده در سبک ها و رنگ های آجرهای نسوز، می توان نمای داخلی ساختمان ها را جذاب تر و زیباتر طراحی نمود. با خلاقیت و در نظر گرفتن سلیقه ی معماران می توان با استفاده از اجرهای نسوز، مدرن ترین فضاها را ایجاد کرد.

وجه تمایز نماهای آجری به سبک مدرن و نماهای آجری به سبک کلاسیک، سادگی و حذف تزئینات اضافه می باشد. معمولا مصالح به کار گرفته شده در طراحی داخلی به سبک مدرن بیش از یک مصالح نیست. اما بسیاری از معماران با وجود تأکید سبک مدرن بر ساده بودن دکوراسیون، گاهی در نماهای مدرن مشاهده می شود که تعدد مصالح به کار رفته در آن ها، شکستگی بیش از حد فرم ها، استفاده از فرم های نامتعارف و بهم ریختگی نماها که با هدف جذاب تر کردن آن ها انجام می شود، اما آنچه که از یک نما به سبک مدرن در نظر داریم، اعمال نشده است و این مطلوب نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.