طراحی معماری با آجر نسوز

امروز استفاده و به کار گیری آجر نسوز در معماری نماها به صورت چشگیری توسعه یافته است. با وجود اینکه مصالح ساختمانی متنوع، به صورت انبوه در حال تولید شدن است، اما همواره به کار گیری آجر نسوز در معماری نه تنها رنگ نباخته، بلکه در شکل و قالب های متنوع تری رخ نمایی می کند. ويژگي فيزيكي و شيميايي آجرنسوز از يك سو و سازگاري آن با طبيعت از سوي ديگر، زمينه را براي كاربرد فراوان آن را در معماري نماهای ساختمانی مهيا ساخته است. استفاده مداوم و گسترده از اجرنسوز در معماري را بايد از آن رو دانست که علاوه بر مقاومت و پايداري آن، از ارزش هاي زيبا و منحصر به فردی برخوردار هست؛ به طوري كه کاربرد آجر نسوز در صنعت ساخت و ساز، ساختمان ها را اصيل، ماندگار کرده و جلوه ی خاصی و چشم نوازی به نمای کلی بناها در سطح شهرها می بخشد.
در ابتدا بهتر است به این نکته اشاره شود که آجرهای نسوز کوثر سپاهان، از استحکام، کیفیت بالا و ظرافت خاصی برخوردار می باشند؛ در نتیجه در ساخت بناها و ساختمان های ظریف و منحصر به فرد، با بهره مندی از اجرهای نسوز شرکت کوثر سپاهان، جذابیت نمای ساختمان ها را دو چندان نمایید.

زیبایی اجرنسوز و نماهای حاصل شده از به کارگیری این اجر، باعث شده است که استفاده از آجرنسوز در نماهای خارجی بسیاری از ساختمان ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و فروشگاه ها به طور گسترده توسعه یافته و هویت خاصی به این بناها بخشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.