برتری نمای آجر نسوز

ساختمان سازی با استفاده از آجرهای نسوز دارای جذابیت ویژه ای می باشد، و امروزه مزایای بی شمار آن باعث شده تا معماران و مهندسان از این متریال در اجرای زیباترین نماهای ساختمانی بهره مند گردند.
آجرنسوز از خاک نسوز و خاک چینى (Kaolin)، که دارای ساختار ظریف و متراکمی در مقایسه با دیگر آجرها می باشد، تولید می شود. جالب است که بدانید در زمان اجرای نماهای ساختمانی با استفاده از آجر نسوزنما، به هنرنمایی و دقت بیشتری نیاز است، و همین امر سبب جذابیت و برتری نمای آجر نسوز شده است. پس چه بهتر که از نصاب های کار آزموده، ماهر و مسلط به نحوه نصب و بندکشی آجر نسوز استفاده شود.
آجر نسوز نما دارای تنوع بالایی در رنگ، سایز و طرح می باشد و بسیاری از طراحان خلاق، در زمان اجرای نماهای آجرنسوز، از آن ها به صورت تصادفی استفاده می کنند، که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن در نماها، تفاوت در سبک، طرح و رنگ، در تک تک آجرهای نسوز به کار رفته را به نمایش می گذارند. آجرهای نسوز به دلیل مقاومت بالا، جذب آب مناسب و همچنین گیرایی بالا در تماس با ملات، از مزایای متفاوتی نسبت به دیگر مصالح در مراحل نصب و اجرا برخوردار می باشد.

امروزه با کاربرد آجرهای نسوز، کیفیت و دوام قابل توجهی را می توان از نمای آجری انتظار داشت.

از دیرباز تا به امروز وظیفه ای بر دوش نمای ساختمان ها قرار گرفت، وظیفه ی مقاومت و حفاظت بود. معماران می‌بایست برای حفاظت از نماهای اجری در برابر عوامل مختلف جوی، اقلیمی و…، در انتخاب مصالح با کیفیت و مرغوب دقت قابل توجهی را خرج نمایند. ایجاد و ساخت سازه ها و ساختمان هایی با نمای آجری که در مقابل باد، باران، گرما و سرما همچنان مقاوم و استوار بمانند کار هرکسی نخواهد بود. امروزه در سرتاسر جهان نیاز شهرها به نمای مقاوم و حرفه ای، حرف اول را میزند.

این انواع آجر نما نسوز هستند که بهترین رنگ ها و طرح ها را دارا می باشد و موجب جلب توجه و رضایت معماران و مهندسان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.